Поширені питання
Можно ли использовать при доставке товара других перевозчиков, не «Новую Почту»?
Да, конечно Клиент может использовать ряд перевозчиков работающих в Украине: «Деливери», Ин-тайм, «Мост - экспресс» , «УкрПочту». Любой перевозчик на Ваш выбор, хотя у нас есть узкая группа товаров, которые предпочтительно отправляем «Мост-экспресс» или «Ин-Тайм».
Для вашего удобства размещаем ссылки по отслеживанию грузов и поиска отделения:
- Транспортно-экспедиционная компания «Деливери»,Отслеживание посылки по номеру транспортной накладной.
- Транспортна компанія "Ін-тайм",Адреси представництв компанії Ін-Тайм в містах України.
- Транспортна компанія «Міст - експрес» ,Адреси представництв компанії Міст - експрес в містах України
- Національна поштова служба «Укрпошту",
- Транспортна компанія"Нова пошта".Відстеження посилки за номером транспортної накладної.
Якщо мені потрібно купити дві одиниці товару у Вас, чи зможу я отримати знижку?
Система знижок - це питання дуже делікатне, говорячи про магазин «Фанфарт», тут діють наступні:
- при здійсненні покупки другий раз в магазині Вам нададуть знижку або безкоштовну доставку, залежить від товару;
- при купівлі пари або більше одиниць товару знижка є, обговоріть її з менеджером.
Чи існує у магазині дитячих товарів "Фанфарт" гарантія повернення грошей, при наявності шлюбу?
Яка б не була першопричина невдоволення продуктом, ми практично вмовляємо Відвідувача поміняти його на інший товар або повернути кошти. Ми взяли в толк": людям неодмінно необхідна страховка, щоб вони зважилися придбати абсолютно незнайомий продукт, тим більше через інтернет. Тому ще раз повторюємо, власне, що у нас 100-відсоткова гарантія на всі групи товарів: ми обміняємо їх у всякому разі!